بیش از ده میلیاردریال برای عمران و آبادانی روستاهای بخش مرکزی میناب اختصاص یافت

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بیش از ده میلیاردریال برای عمران و آبادانی روستاهای بخش مرکزی میناب اختصاص یافت
نویسنده : admin تاریخ : 7 دی 1389

                  

 

ابوطالب فخری در گفتگو با روابط عمومي  فرمانداري  میناب گفت:دهیاران باید این اعتبارات را در زمینه های مدیریت پسماند،اصلاح معابر،احداث،توسعه و تجهیز غسالخانه ها و ایجاد فضاهای تفریحی در روستاها هزینه کنند.
 وی با بیان اینکه بیش از 140 روستا در بخش مرکزی وجود دارد گفت:از این تعداد 118 روستا در آنها شورای اسلامی تشکیل شده و فعالیت دارند و 80 روستای این بخش دارای دهیاری می باشند که اعتبارات تخصیص یافته ویژه روستاهای دارای دهیاری است.
وی با اشاره به طرح هدفمند سازی یارانه ها گفت:جلسات توجیهی با تمامی دهیاران و روسای شوراهای اسلامی برگزار شده و تمامی اطلاعیه ها نیز به صورت لحظه به لحظه از طریق سامانه پیام کوتاه به دهیاران اعلام می شود.
فخری در ادامه افزود:براساس دستورالعمل و هماهنگی های به عمل آمده نرخ کرایه روستاهای بخش مرکزی از 30 آذرماه 20درصد به کرایه های قبلی اضافه شده است و در صورت مشاهده تخلف و افزایش بیش از حد کرایه،روستاییان می توانند شماره پلاک خودرو را به گشت تاکسیرانی و یا بخشداری اعلام کنند تا با آنان برخورد قانونی صورت گیرد.
بخشدار بخش مرکزی میناب اظهار داشت:از آنجایی که در روستاها امکان حضور تاکسی وجود ندارد و کار حمل و نقل مسافر را مسافربرهای شخصی انجام می دهند،در صورت تجمیع مسافر و عدم همکاری این مسافربرها با هماهنگی های انجام شده و توافق با شرکت های مسافربری میناب،با اعزام مینی بوس و ون نسبت به جابجایی مسافر اقدام خواهد شد.
وی اذعان کرد:مسافربرهای شخصی هم می توانند با معرفی یک نفر نماینده و تحویل مدارک به شرکت های مسافربری در این شرکت ها ثبت نام کنند و در آینده از تسهیلات سازمان حمل و نقل و پایانه ها برخوردار شوند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: ادارات، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.